مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: سازمان تامین اجتماعی استان قزوین 50 میلیارد تومان مطالبات معوق دارد.

به گزارش خبرنگاز ایلنا از قزوین، سیروس نصیری در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان اداری و اورژانس تامین اجتماعی استان قزوین گفت : در استان قزوین 234 هزار بیمه شده اصلی وجود دارد که 159 هزار نفر بیمه شده اجباری و مابقی اختیاری و غیره هستند.

وی افزود: بیش از 70 هزار بازنشسته و بازمانده و از کارافتاده در استان قزوین داریم که بیش از یک سوم بازنشسته‌ها در قالب مشاغل سخت و زیان‌آور ماده 10 و تبصره یک ماده 66 قرار دارند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین ادامه داد: ضریب پشتیبانی در استان قزوین 3.5 است که آلارم خطرناکی است اما ضریب تحت پوشش نسبت به کشور 63 درصد جمعیت است و ماهانه حدود 130 میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کنیم.

نصیری اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی تمام جامعه را تحت پوشش دارد و بدون بیمه شدن ره به جایی نمی‌بریم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی بالاترین سطح تعامل با نمایندگان مجلس، نهادهای سیاسی و بازنشستگی و کارگری و اتاق بازرگانی و کارفرمایان دارد.

این مسئول تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی استان قزوین 6 هزار و 314 متر فضا در حال افتتاح دارد و250 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و اعتبار ام‌ آر آی بیمارستان تامین اجتماعی هم 10 میلیار تومان بوده است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین افزود: سازمان تامین اجتماعی استان قزوین 50 میلیارد تومان مطالبات معوق دارد این در حالی است که بیشترین مساعدت را با کارفرمایان، مشارکت‌های بیمه‌ای و حسابرسی داشته‌ایم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.