مدیرکل تامین اجتماعی قزوین در مراسم بهره برداری از این طرح گفت: این ساختمان مشتمل بر اداره کل تامین اجتماعی و همچنین مدیریت درمان تامین اجتماعی در 6 هزار و 114 متر مربع با 250 میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.
سیروس نصیری افزود: همچنین ام آر آی مجهز و پیشرفته بیمارستان رازی نیز که 100 میلیارد ریال برای خرید آن هزینه شده امروز مورد بهره برداری قرار می گیرد.
نصیری ادامه داد: در حال حاضر این اداره کل 234 هزار بیمه شده اصلی را تحت پوشش خدمات خود دارد که 159 هزار تن از آنها بیمه شده اجباری هستند.
وی گفت: همچنین 70 هزار نفر از افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در قزوین بازنشسته شده اند که یک سوم آنها از طریق قوانینی چون قانون سخت و زیان آور بازنشسته شده اند.
وی اظهار داشت: ضریب پشتیبانی تامین اجتماعی قزوین 3.5 و یک هشدار خطرناک است اما خوشبختانه ضریب تحت پوشش این اداره کل 63 درصد و بالاتر از کشور است.
نصیری با بیان اینکه تامین اجتماعی قزوین ماهانه هزار و 300 میلیارد ریال دستمزد پرداخت می کند گفت: این اداره کل در بالاترین سطح تعامل با نهادهای سیاسی، نمایندگان مجلس، کانون های کارگری، کارفرمایی و خانه صنعت و معدن قرار دارد.
وی ادامه داد: امروز اغلب خدمات تامین اجتماعی به تعداد 30 نوع به بیمه شدگان به صورت الکترونیکی ارایه می شود.
مدیرکل تامین اجتماعی قزوین افزود: آنچه بیش از تجهیزات سخت افزاری مهم است ، نرم افزار و نیروی انسانی سازمان است که اگر به خوبی کار نکند خدمات سخت افزاری تحقق نمی یابد که در این بخش نیز تامین اجتماعی استان دستاوردها و خدمات شایسته ای داشته است.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.