مسعود شرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: امسال 150 دستگاه تانکر نفتکش 460 میلیون لیتر بنزین و 370 میلیون لیتر نفت و گاز را در 84 جایگاه سوخت رسانی استان توزیع کرده اند.
این مسئول ادامه داد: کارشناسان شرکت پخش فرآورده های نفتی در راستای صیانت از حقوق شهروندی بر عرضه فرآورده های توزیعی از انبار تا نازل های سوخت بازدید کرده و در واقع بازدیدهای دوره ای از جایگاه های عرضه سوخت به یکی از دغدغه های کارشناسان این شرکت تبدیل شده است.
شرفی در ادامه تاکید کرد: توزیع نفت و گاز یورو چهار در جایگاه های عرضه سوخت در راه های اصلی استان و نیز در حوزه پایانه های درون و برون شهری، اقدام موثر دیگری برای کاهش آلایندگی های هوا از سوی این شرکت بوده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی قزوین یادآور شد: در راستای سیاست های کلان دولت و شرکت در حوزه توزیع سبد سوختی، 58 جایگاه عرضه گاز طبیعی در سطح استان فعال بوده و در سال جاری با توزیع 176 میلیون متر مکعب گاز طبیعی به خودروها از همین میزان مصرف در خودروهای بنزینی جلوگیری کرد.
وی همچنین در خصوص توزیع نفت سفید در روستاهایی که فاقد گاز طبیعی هستند، اظهار داشت: با تمهیدات صورت گرفته از سوی این شرکت، سالانه به ویژه در فصل تابستان عملیات ذخیره سازی سوخت صورت می گیرد و امسال نیز بیش از 16 میلیون لیتر نفت سفید تاکنون توسط 186 فروشنده روستایی به فروش رسیده و در این زمینه با هیچ مشکلی روبرو نشده ایم.
8054*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.