به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز سه شنبه در دیدار مردمی مسئولان قضایی استان با مردم شریف شهرستان البرز افزود: امروزه شاهد هستیم که انقلاب اسلامی در جهان به عنوان نمونه بازر عدالت خواهی ملت ها مقابل ظلم، بیداد و نابرابری مطرح می شود و بسیاری از کشورها که زیر سلطه استکبار جهانی هستند انقلاب اسلامی را الگو قرار داده اند.
قدرتی ادامه داد: ملت ایران در دوران رژیم طاغوت از ناعدالتی و تبعیض ها به ستوه آمده و خواستار برقراری عدالت اجتماعی در جامعه بودند.
وی گفت:متاسفانه رژیم پهلوی به جای تن دادن به اراده ملت راه سرکوب و خونریزی را در پیش گرفت اما در نهایت مقابل اراده مردم به زانو درآمد و انقلابی با ارزش های اسلامی به وقوع پیوست.
این مقام قضایی استان با بیان اینکه دهه فجر ثمره ایمان، وحدت و یکپارچگی ملت است، افزود: انقلاب اسلامی تحت رهبری بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و امروز نیز تحت زعامت حضرت امام خامنه ای با قوت به راه خود که همان ایستادن در اوج قله های افتخار است ادامه خواهد داد.
مقام ارشد قضایی استان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از میان گفتمان عدالت خواهی به پیروزی رسید و باید امروز این گفتمان به عنوان یک فرهنگ به جامعه معرفی شود.
رییس کل دادگستری قزوین با بیان اینکه برقراری عدالت و امنیت حق هر ملتی است، افزود: مردم هر کجا ناعدالتی و نابرابری را مشاهده کردند باید از مسئولان تحقق عدالت را در چهارچوب قانون مطالبه کنند و مسئولان نیز موظف هستند برای برقراری عدالت و امنیت در جامعه تلاش کنند.
مسئولان قضایی استان در ادامه به سوالات و مطالبات قضایی مردم در خصوص زمین‌های قدیانی، حواشی مربوط به شهرداری الوند، مدیریت شرکت شهر صنعتی البرز، مشکلات اراضی اوقافی و زمین های روستای نصرت آباد پاسخ دادند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.