به گزارش ایرنا، آیت الله علی اسلامی روز سه شنبه در دیدار با استاندار قزوین که به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد،افزود: در هیچ دوره ای ایران مانند امروز سربلند و مقتدر نبوده است.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی امروز از ایران می ترسد و به همین دلیل همه توان خود را بر علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته است،اظهار داشت: پیش از این انقلاب اسلامی، کشور ما ابزار دست استکبار بود و حاکمان ایران هیچ اختیاری از خود نداشتند.
امام جمعه تاکستان با اشاره به پیشرفت کشور در عرصه های مختلف پس از انقلاب اسلامی، گفت: به برکت خون شهیدان، انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی و با تلاش دانشمندان و نیروهای مسلح کشور، قدرت دفاعی ایران به وضعیتی رسیده است که استکبار از این طریق قدرت نفوذ به ایران را ندارد.
وی با بیان اینکه در دوره ستم شاهی، شهرها و روستاهای کشور از بسیاری امکانات محروم بودند،افزود: در زمان طاغوت تنها 45 کیلومتر بزرگراه در کشور وجود داشت در حالی که این رقم اکنون به چندین هزار کیلومتر افزایش یافته است.
وی اظهار داشت: دشمن تلاش دارد تا نظام دینی ما را نظامی ناکارآمد نشان دهد بنابراین وظیفه داریم با تشریح خدمات و دستاوردهای انقلاب، این توطئه را خنثی کنیم.
امام جمعه تاکستان تاکید کرد: مدیران برای خدمت رسانی به مردم و انقلاب باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند و برای پیدا کمردن توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی خدا را همیشه شاکر باشند.
استاندار قزوین نیز در این دیدار گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی را برای ملت ایران به همراه داشته است هرچند که دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون تلاش داشته اند مانع ما شده و ما را از اهداف و آرمان خود بازدارند.
عبدالمحمد زاهدی با اشاره به تلاش های دشمن برای ایجاد خلل در روند توسعه و رشد ایران اسلامی، گفت: با این وجود پیشرفت های زیادی در کشور حاصل شده که غیر قابل انکار است.
وی اظهار داشت: نمی توان گفت در کشور مشکل نداریم اما همه سعی و تلاش مدیران حل مشکلات موجود بویژه در حوزه های اقتصادی است.
استاندار قزوین افزود: با وجود تنگناهای مالی دولت شاهد ارایه خدمات به دور دست ترین مناطق کشور و استان هستیم.
وی با بیان اینکه باید قدر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بدانیم، افزود: یکی از بزرگترین نعمت هایی که از آن برخورداریم حیات در دوران نظام جمهوری اسلامی است.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.