به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حبیب ‌رضا ارزانی روز دوشنبه در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره عکس روستا و زندگی استان قزوین که در روستای پیریوسفیان برگزار شد، افزود: امروز شاهد برگزاری یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در یک روستا با حضور عالی ترین مقام های استانی و فرهیختگان آن هستیم.
وی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نشانه بلوغ و انسجام کشور دانست و گفت: ما زمانی می توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم که همه با هم و در کنار هم در دست در دست یکدیگر دهیم تا بتوانیم موفقیت حاصل کنیم.
حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ماهیت واحدی دارد، تصریح کرد: اگرچه ممکن است سلایق و عقاید متفاوتی در بین یک ملت وجود داشته باشد، اما کشور با هدایت رهبری نظام از وحدت بالایی برخوردار است و البته قرار نیست که همه مثل هم فکر کنند.
وی اظهار داشت: به لطف خدا و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و به کوری چشم دشمنان ما که فکر می کردند انقلاب به چهل سالگی خود نمی رسد شاهد جشن 100 سالگی آن نیز خواهیم بود.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای ملت ایران فراهم کرده و باید همه در حفظ این ودیعه گرانبها کوشا باشیم.
8054/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.