به گزارش ایرنا، سردار پاسدار عبدالله عراقی روز دوشنبه در همایش نقش رزمندگان استان قزوین در مناطق غرب و شمال غرب کشور افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس، هم افزایی بین نیروهای مسلح، جهادی و مردمی استان قزوین موجب شکست دشمن شد.
سردار عراقی همچنین گفت: نقش نیروهای مسلح استان قزوین در مناطق غربی در دوران جنگ از روز اول مشخص بود و این نقش همانند دیگر قوای مسلح کشور همیشه و در تمام مراحل دفاع مقدس برجسته بوده است.
وی همچنین گفت: از همان ابتدا که کردستان اشغال شد نیروهای مسلح و مردمی و جهادی استان در مناطق غرب نقش افرینی کرده و گمنام و بدون ادعا جانفشانی کردند که نتیجه این مقاومت، تقدیم سه هزار شهید و شهدای شاخص استان به انقلاب بوده است.
رئیس اداره امنیت انتظامی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح همچنین گفت: نقش نیروهای مسلح قزوین در عملیات غرب دفاع مقدس از روز اول مشخص بود و هم افزایی خاصی بین همه نیروهای مسلح و جهادی و مردمی وجود داشت.
سردار پاسدار عراقی با بیان اینکه نقش مقاومت اسلامی در سوریه و عراق را به عنوان امتداد دفاع مقدس می شناسیم، افزود: در سوریه با توجه به ورود مقتدرانه نیروهای اسلام، فرزندان ما به اندازه هشت سال دفاع مقدس تجربه کسب کردند و می توان با قدرت این را به دنیا گفت که تا اخرین قطره خون پای ارزش های انقلاب اسلامی و رهبر خود ایستاده ایم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.