به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، صدیقه ربیعی روز دوشنبه افزود: در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل متخصصان حرفه شیرینی، باقلوای سنتی، طراحان، عاشقان کسب و کارهای نوین و بازاریاب‌های حرفه‌ای گردهم می‌آیند تا در طی این دوره ایده‌هایشان را مطرح کنند و آنها را به مرحله اجرا برسانند.
وی اظهار داشت: حضور در این رویداد به شرکت‌کنندگان می‌آموزد که با افزایش مهارت‌های فردی و کار تیمی و برپایه اصول علمی، ایده‌های خود را به کسب و کارهای سودده و پایدار تبدیل کنند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با بیان این که این استارتاپ از اول تا سوم اسفند ماه در مرکز علمی و کاربردی دانشکده علوم و فنون قزوین با هدف یادگیری و تجربه روش‌های نوین شروع کسب و کار در صنعت مواد غذایی برپا می‌شود،خاطر نشان کرد: این رویداد کارآفرینی به سبک استارتاپ ویکند است.
وی افزود: برگزاری چنین رویدادی در دانشگاه ها موجب می‌شود تا تمرین کار گروهی، تبدیل ایده به کسب و کار و فعالیت‌های عملی که در دانشگاه ها وجود ندارد، رونق بگیرد.
استارت ‌آپ ویکند برنامه‌ای است که در آن گروهی از مدیران، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و صاحبان ایده دور هم جمع شده و تیم‌هایی تشکیل می‌دهند تا با ارائه نمونه اولیه‌ای از کار خود به ایجاد یک شرکت نوپا و کسب و کار جدید مبتنی بر فناوری بپردازند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.