به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناصری یکشنبه شب در نشست بصیرتی به مناسبت دهه مبارک فجر در قزوین افزود: استکبار جهانی که خیال می کرد انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود نمی رسد، در یوم الله 22 بهمن امسال مشت محکم دیگری می خورد.
وی در ادامه با اشاره به شرایط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موجود در کشورهای مختلف،اظهار داشت: سوئیس از کشورهایی است که به لحاظ اقتصادی مشکل خاصی ندارد ولی از طرفی همین کشور رکورددار خودکشی در اروپاست.
وی افزود: نبود موضوعات و مباحث معنوی و خدایی سبب شده که کشورهای اروپایی با بسیاری از مشکلات اجتماعی روبه رو شوند که تمامی این مشکلات به وسیله اسلام به راحتی برطرف می شود.
سفیر سابق ایران در واتیکان با اشاره به اینکه ریاضت اقتصادی در بسیاری از کشورهای اروپایی وجود دارد،اظهار داشت: زندگی روزمره در کشورهای اروپایی آنگونه که در رسانه ها و مطبوعات بازگو می شود نیست و مردم در کشورهای اروپایی با بسیاری از مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مواجه هستند.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم در سال 57 انقلاب کردند تا خداوند در این کشور حاکم شود، خاطرنشان کرد: مردم با رقم زدن انقلاب اسلامی به دنبال این بودند که دستورات خداوند متعال، آیات قرآن کریم، سیره اهل بیت و منویات امام خمینی(ره) در این کشور جاری و ساری شود و امروز بعد از چهل سال از گذشت انقلاب اسلامی به این نتیجه می توان رسید که هر جا که مردم و مسئولان براساس این دستورات حرکت کردند کشور در مسیر پیشرفت و موفقیت قرار گرفت.
ناصری با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی با کمترین امکانات و ابزار کشور را در اختیار گرفتند، تصریح کرد: در دفاع مقدس هم جوانان و مردم این شهر با اعتقادات مذهبی خود توانستند بر لشکر کفر چیره شوند.
وی افزود: اگر بتوانیم در مسیر آرمان های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم می توانیم در مقابل بسیاری از مشکلات مختلف ایستادگی کنیم و در برابر  مشکلات زیادی از جمله اختلاس، رانت و ... ایستادگی کنیم.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولتمردان و نمایندگان مجلس بدانند که اگر می خواهند کشور را در مسیر پیشرفت ببرند باید در مسیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حرکت کنند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.