مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: سه فروشگاه متخلف در قزوین که اقدام به گران‌فروشی کرده بودند، تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمود احمدی در این باره گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته توسط اکیپ گشت‌های مشترک ستاد نظارت بر کالاهای اساسی و اقدام و مقابله با تخلفات و جرایم مربوط که با دستور دادستان کل کشور تشکیل شده، دو فروشگاه زنجیره ای ویک فروشگاه پروتینی که اقدام به گرانفروشی کرده بودند، در قزوین تعطیل شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اضافه کرد: در این گشت‌های مشترک که با حضور نماینده دادستانی، اداره صنعت معدن و تجارت و صدا و سیما استان برگزار می‌شود، پس از بررسی بازرسان اداره صمت و بنا بر دستور العمل ستاد نظارت بر کالاهای اساسی در برخورد با تخلفات صنفی واحدهای مزبور بعلت دریافت سه بار اخطار و امتناع از رعایت قانون نظام صنفی، اعمال قانون شدند.

وی ادامه داد: از واحدهای صنفی کالاهای هدف از جمله گوشت، مرغ، لبنیات، غلات، حبوبات نیز بازدید بعمل آمده و برای واحدهای صنفی متخلف پرونده تشکیل شد.

احمدی در پایان تاکید کرد: مردم استان به عنوان همیار ما در شناسایی متخلفین می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ و یا سامانه ۱۳۵ اعلام کنند، تا در کمترین زمان ممکن به شکایات آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.