معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: به تازگی برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد کارگران قزوین در 10 شرکت کلید خورده است.

علیخانی در حاشیه همایش فرهنگ کار و اقتصاد مقاومتی شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد و مهارت‌های زندگی به طور مستمر در طول سال در شرکت‌ها و کارخانجات استان قزوین برگزار می‌شود  که به تازگی در 10 شرکت این برنامه کلید خورده است.

وی افزود: در این 10 شرکت، پنج کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد، توانمندسازی و آموزش مهارت‌های زندگی است به طور منسجم برای جامعه هدف که کارگران هستند، برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: از هر 10 شرکت مذکور بین 30 تا 40 نفر در دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد و مهارت‌اموزی شرکت می‌کنند.

علیخانی اضافه کرد: آموزش نیروهای کار و مشاوره آنان در حوزه‌های توانمندسازی، آموزش مهارت‌های زندگی، فضای مجازی، کنترل خشم و عوارض و پیشگیری از اعتیاد است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از شرکت‌ها، همراهی بهتری برای برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد و مهارت‌های زندگی دارند و بعد از مشاهده کارآمدی و توجیه این برنامه‌ها به استمرار این برنامه‌ها در طول سال ادامه می‌دهند.

این مسئول تصریح کرد: برخی از شرکت‌ها در استان قزوین در طول سال برنامه پیشگیری از اعتیاد و مهارت‌آموزی کارگران را در دستور کار دارند و به صورت منسجم و منظم اقدام به برگزاری این برنامه‌ها می‌کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.