به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در دیدار مردمی در مسجد جامع شهر ارداق افزود: در چهلمین سال انقلاب اسلامی قرار داریم و باید با یادآوری دستاوردهای انقلاب تلاش و کوشش دولتمردان و نظام جمهوری اسلامی را برای حل مشکلات مردم بازگویی نمود.
وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند ایران در شرایطی پیروز شد که بلوک غرب و شرق دین را افیون توده ها می دانستند و بعد از پیروزی انقلاب نیز بسیار برای ناکارآمد نشان دادن نظام متکی بر دین تلاش کردند.
استاندار اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی علیرغم تمامی تلاش های دشمنان از جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه و دسیسه ها و توطئه ها در خدمات رسانی به مردم موفق بوده است و باید پیوسته این خدمات را به مردم بازگویی کرد.
زاهدی تصریح کرد: اگر وضعیت فعلی کشور را با وجود مشکلات و چالش های ایجاد شده با کشورهای دیگر جهان مقایسه کنیم خواهیم دید که هیچ کشوری در خدمات رسانی به مردم با این سرعت و شتاب موفق عمل نکرده است.
استاندار ادامه داد: قبل از انقلاب تعداد روستاهای برخوردار از نعمت برق انگشت شمار بودند درحالیکه الان 87 درصد جمعیت روستایی و 100 درصد شهرها از نعمت برق برخوردار هستند و 87 درصد جمعیت روستایی و 100 درصد جمعیت شهری باسواد شده اند.
زاهدی ادامه داد: رژیم پهلوی تا قبل از انقلاب تنها به چند شهر از جمله تهران، شیراز و اصفهان توجه داشت و به مابقی شهرها و روستاهای سطح کشور برای خدمات رسانی توجهی نمی کرد.
وی اضافه کرد: هم اکنون 455 روستا در قزوین از نعمت گاز برخوردار هستند درحالیکه اول انقلاب از این نعمت محروم بودند و 12 درصد جمعیت روستایی قبل از انقلاب از آب لوله کشی بهره مند بودند اما الان این رقم به 91.2 دهم درصد رسیده است.
زاهدی افزود: همه دولت ها به سهم خود برای خدمات رسانی به مردم و رفع محرومیت ها تلاش کرده اند و خدمات صورت گرفته متعلق به همه نظام است و نباید به خاطر سیاسی کاری خدمات دولت ها را نادیده گرفت.
استاندار گفت: کسانی که بر طبل ناامیدی و یاس در جامعه می کوبند همان حرف دشمن را می زنند و در واقع سخن دشمنان مبنی بر ناکارآمدی نظام مبتنی بر دین را تکرار می کنند.
این مسئول با بیان اینکه مشکلات و کاستی ها را قبول داریم، ادامه داد: بخش عمده ای از این مشکلات به زیرساخت های اقتصادی و وابستگی کشور به نفت باز می گردد که هنوز نتوانسته ایم آن را حل کنیم و باید برای کاهش وابستگی کشور به نفت تلاش کرد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.