به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در مراسم افتتاح یک مدرسه 6 کلاسه در شاهین تپه بخش دشتابی شهرستان بویین زهرا افزود: امروز شاهد هستیم که بسیاری از طرح های عمرانی و خدماتی در روستاها و شهرهای دوردست و محروم استان به بهره برداری می رسند درحالیکه 40 سال گذشته قریب به اتفاق روستاهای استان حتی مدرسه نیز نداشتند.
استاندار قزوین گفت:امروز نرخ باسوادی در شهرها 99.9 درصد و در روستاها بیش از 85 درصد است و در همه عرصه ها آمار و ارقام و شاخص ها به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.
وی اضافه کرد:امید به زندگی در سال 57 به طور میانگین 54 سال بود در حالیکه هم اکنون به 75 سال افزایش یافته که در سطح جهان بی نظیر است.
زاهدی گفت: خوشحال هستیم که در 40 سالگی انقلاب اسلامی برای رفع محرومیت ها و توزیع متوازن عدالت در استان گام برداشته می شود و طرح های عمرانی و خدماتی در سطح روستاهای و شهرهای کم جمعیت استان به بهره برداری می رسند.
زاهدی افزود: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که مسئولان و مردم از یک قشر هستند و هیچ جدایی و فاصله ای میان مردم و مسئولان وجود ندارد.
وی اضافه کرد:اگر گاهی مسئولان کمتر در میان مردم حضور می یابند به دلیل تعداد بالای جلسات است که برای حل و رفع مشکلات مردم باید تشکیل شوند.
استاندار گفت: تمامی این دستاوردها حاصل ایستادگی ملت ایران و نثار خون شهیدان است و باید با پاسداری از خون شهدا خود را برای برپایی جشن های دهه های بعد آماده کنیم.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.