به گزارش ایرنا، علی نقی طاهرخانی روز یکشنبه در آئین بهره برداری از طرح هادی روستای یاری آباد بخش خرمدشت تاکستان افزود: در 66 روستای این شهرستان با صرف 150 میلیارد ریال اعتبار، طرح های هادی اجرا شده است.
وی همچنین به طرح هادی یاری آباد اشاره کرد و گفت: اعتبار تخصیصی این طرح از محل تامین قیر رایگان و منابع عمرانی استان بوده است.
این مسئول گفت: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و 150 میلیون ریال هزینه صرف شده و انجام یک هزار و 400 متر مربع عملیات زیرسازی و آسفالت گرم از جمله عملیات مربوط به این طرح بوده است.
این مسئول اضافه کرد: در این روستا همچنین از محل اعتبارات بازسازی حادثه توفان سال 95 اسفرورین نیز 23 واحد مسکونی روستایی به بهره برداری رسیده بود.
فرماندار تاکستان نیز در این مراسم گفت: بنیاد مسکن به عنوان یکی از دستگاه های متولی و پیشرو در حوزه مناطق محروم و دورافتاده تاکنون خدمات موثری را در بخش توسعه، آبادانی، عمران و بهسازی محیط های روستایی ارایه داده است.
رضا طاهری اضافه کرد: دولت خود را موظف به حمایت، توسعه و تکمیل طرح های عمرانی در سطح روستاها و مناطق محروم می داند.
وی تاکید کرد: پروژه طرح هادی روستایی یاری آباد که از سوی بنیاد مسکن به انجام رسیده در سطح قابل قبولی قرار دارد و امیدواریم شاهد ادامه این روند در سایر مناطق این شهرستان باشیم.
شهرستان تاکستان با 105 روستا در غرب استان قزوین قرار دارد.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.