جواد حق لطفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بارش برف در گردنه های قسطین لار و بهرام آباد در منطقه الموت، طالقان، کوهین و آوج همچنان ادامه دارد.
وی ادامه داد: برخی از مناطق و راه های ارتباطی استان از جمله منطقه تاکستان حوالی ضیاء آباد و سه راهی رحیم آباد، دانسفهان - رحیم آباد و راه های ارتباطی آبگرم نیز با بارش برف روبرو هستند.
این مسئول راهداری یادآور شد: هم اکنون تیم های مستقر در مناطق یاد شده در حال نمک پاشی و برف روبی مناطق پوشیده از برف هستند.
حق لطفی با اشاره به ضعیف بودن موج بارشی حاکم در سطح منطقه، تصریح کرد: با توجه به وزش بادهای شمالی و کاهش دمای هوا در ساعات آینده، پیش بینی می شود با توقف بارش برف شاهد پدیده مه و لغزندگی سطح جاده های این استان باشیم.
به گفته وی، رانندگان و مسافرانی که قصد عبور از راه های این استان را دارند توصیه می شود ضمن همراه داشتن لوازم زمستانی و آذوقه، قبل از حرکت نسبت به سلامت فنی خودرو خود اطمینان داشته و در طول مسیر نیز با ماموران راهداری و پلیس راه مستقر در سطح جاده ها همکاری لازم را داشته باشند.
استان قزوین 6 هزار و 677 کیلومتر راه شامل 217 کیلومتر آزادراه، 313 کیلومتر بزرگراه، 230 کیلومتر راه اصلی، 564 کیلومتر راه فرعی، 2 هزار و 337 کیلومتر راه روستایی آسفالته، 993 کیلومتر راه شوسه و یک هزار و 973 کیلومتر راه خاکی دارد و به عنوان یکی از پرترافیک ترین نقاط جاده ای کشور محسوب می شود.
8054* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.