رئیس هیأت پرورش‌اندام و بدنسازی شهرستان آبیک گفت: در مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاهی قزوین که به میزبانی شهرستان آبیک برگزار شد، آبیکی‌ها خوش درخشیدند.

وحید تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاهی استان قزوین گرامیداشت دهه فجر به میزبانی شهرستان آبیک در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) شهر آبیک برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۲۳ باشگاه از سطح استان قزوین و تیم‌هایی از زنجان و تهران و کرج در ۴ رده سنی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

تقی‌زاده اضافه کرد: پس از برگزاری مسابقات تیم نوجوانان باشگاه الماس بیدستان اول شد، باشگاه تک‌اندام محمودآباد مقام دومی را از آن خود کرد و باشگاه هیأت آبیک سوم شد.

رئیس هیأت پرورش اندام و بدنسازی شهرستان آبیک ادامه داد: در جوانان، هیأت آبیک الف به مقام اول دست یافت، هیأت آبیک ب دوم شد و باشگاه پژمان تاکستان به مقام سوم را کسب کرد.

تقی‌زاده اضافه کرد: بزرگسالان هیأت آبیک به مقام اولی رسید، باشگاه فلکس زنجان دوم شد و  باشگاه کوروش الوند به کسب مقام سومی بسنده کرد.

وی با اشاره به داوری 10 نفر در مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاهی استان قزوین خاطرنشان کرد: در این مسابقات که به میزبانی شهرستان آبیک برگزار شده بود، حدود 140 نفر در قالب حدود 25 تیم شرکت کرده بودند.

این مسؤول ورزشی تصریح کرد: برگزیدگان مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاهی استان قزوین در قالب تیم باشگاهی به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

رئیس هیأت پرورش اندام و بدنسازی شهرستان آبیک این شهرستان را مهد ورزش‌های قدرتی دانست و تصریح کرد: از این شهرستان، قهرمانی کشوری داشته‌ایم و حتی ورزشکاران  در مسابقات برون‌مرزی شرکت داشته‌اند.

تقی‌زاده افزود: از رئیس کمیته پاورلیفیتنگ استان قزوین درخواست شده اس با توجه به پتانسیل موجود در شهرستان آبیک، این شهرستان میزبان مسابقات پرس سینه کشور شود که ایشان قول پیگیری برای تحقق این مهم را داده است.

وی از انسجام و همدلی مربیان  و کادر کمیته‌های مختلف هیأت پرورش اندام و بدنسازی شهرستان آبیک در برگزاری برگزیدگان مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاهی استان قزوین قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.