مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین با اشاره به افتتاح 401 پروژه عمرانی و خدماتی در روستاهای این استان طی دهه فجر گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بیش از 340 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

اکرم نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، اظهار کرد: در دهه فجر 401 پروژه عمرانی و خدماتی در روستاهای استان قزوین با اعتباری بیش از 340 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: سرفصل پروژه‌های روستایی بیشتر شامل بهسازی، زیرسازی و آسفالت معابر، جدول‌گذاری و سنگ‌فرش و همچنین پروژه‌های خدماتی شامل غسالخانه، بوستان روستایی، پارک کودک، احداث پایگاه آتش‌نشانی و غیره می‌شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین از برگزاری اختتامیه جشنواره‌های عکس روستا زندگی  و همیاران فرهنگ و هنر روستا در روستای پیریوسفیان شهرستان البرز خبر داد و ادامه داد: 42 پروژه روستایی در شهرستان البرز شامل احداث و تجهیز آتش‌نشانی، سنگ فرش روستای حسن‌آبادکلج، آسفالت معابر، احداث بوستان و فضای سبز روستای نصرت‌آباد و سایر پروژه‌ها می‌شود.

نجفی اضافه کرد: در شهرستان آوج 36 پروژه روستایی شامل احداث و تجهیز پایگاه آتش‌نشانی روستای کلنجین، فضای بازی روستایی در سه روستا و دیگر پروژه‌ها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فضای بازی و فضای سبز روستایی روستاهای اوان و آتان الموت شرقی، ساخت و مبلمان شهری میلک، دیوار ساحلی روستای لات، دیوار حائل عباسک و احداث پل روستای ده‌دوشاب در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول تصریح کرد: ساختمان دهیاری یکی از روستاهای طارم و دو غسالخانه هندی زمین و قره‌چم طارم افتتاح می‌‍شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین افزود: در کوهین ساختمان‌های دهیاری روستاهای اسدآباد و گونج و سالن چند منظوره ورزشی و غسالخانه در تعدادی از روستاهای به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.