به گزارش ایرنا آیت الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در مراسم نواخته شدن گلبانگ انقلاب که در مجموعه ورزشی الغدیر برگزار شد، با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در نسل جدید انقلاب اسلامی همان احساس انقلابی نسل اول انقلاب موج می زند و کلمه نورانی لبیک یا حسین آنها به پدران و مادرانشان اطمینان می بخشد که ادامه دهنده راه آنها خواهند بود.
آیت الله عابدینی با اشاره به وضعیت قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: آمریکا در آن زمان به دنبال کوچک کردن و تحقیر مردم ایران بود اما امام در مقابل رفتار مستکبرانه آنها تلاش می کرد ملت را با عظمت نشان دهد.
امام جمعه قزوین ادامه داد: امام خمینی(ره) در همین راستا فرمودند: 'انقلاب اسلامی را به جهان صادر می کنیم' که نشان دهنده بی اعتنایی انقلاب اسلامی به آمریکا و نقشه های آن بود.
وی با بیان اینکه منویات امام در خصوص صدور انقلاب رنگ واقعیت به خود گرفت، گفت:امروز ایران تصمیم گرفت در سوریه بماند و ماند؛ تصمیم گرفت آمریکا و همپیمانان آن را از سوریه خارج کند و این چنین شد و تصمیم گرفت مقاومت اسلامی در کشورهای اسلامی به پیروزی نزدیک شود و این اتفاق افتاد که بیانگر تحقق صدور انقلاب اسلامی است.
در ادامه این مراسم از چند تن از دانش آموزان افتخار آفرین ورزشی، فرهنگی و هنری قزوین با حضور مسئولان تجلیل و قدردانی شد.
7388 * 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.