به گزارش ایرنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این دوره به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره مدیران دفتر آموزش و پژوهش و دفتر مشارکت های سازمان حفاظت محیط زیست حضور دارند.
حسن پسندیده اظهار داشت: مهم ترین اولویت های آموزشی سال جاری سازمان حفاظت محیط زیست، ارایه دوره های آموزشی به کارکنان و گروه های هدف جامعه با هدف ارتقای توانمندی های فردی آنان است.
وی تصریح کرد : در این کارگاه آموزشی مقرر شد که سایر معاونت های مستقر در این سازمان در برنامه های پژوهشی– تحقیقی با رویکرد آموزش محوری که بر شرح وظایف آنها حاکم بوده شرکت داشته باشند و به منظور توانمند سازی نیروی انسانی و کارشناسان ادارات کل نیز تدابیر لازم جهت ایجاد ردیف اعتباری مشخص اندیشیده شود.
پسندیده ادامه داد از دیگر مصوبات این دوره، اتخاذ دستور العمل مشخص جهت اجرای برنامه های آموزشی، فرهنگی در حوزه زیست بوم تالابها با تعیین نقش و جایگاه ادارات آموزش و پژوهش و استفاده از ظرفیت دانشگاه های کشور در حوزه فرهنگ و آموزش و ظرفیت سنجی برای استفاده از شیوه نامه اجرایی مالیات بر ارزش افزوده در برنامه های آموزش همگانی حفاظت محیط زیست بود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.