رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با اختصاص مالیات بر ارزش افزوده، سالانه یک هزار و 500 میلیارد تومان به اعتبارات ورزشی افزوده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داود محمدی در دومین آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی و فراملی در قزوین گفت: اختصاص 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش پیشنهاد بنده بوده است چرا که با افزوده شدن 17، 20 و 22 درصد بودجه وزرات ورزش و جوانان دردی از ورزش دوا نمی‌شد.

وی افزود: با اختصاص اختصاص 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش سرانه‌های ورزشی افزایش یافته و بودجه هیأت‌های ورزشی تقویت شده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با پیگیری مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین پنج سالن ورزشی افتتاح می‌شود، اظهار داشت: طی هشت ماه آینده 17 سالن ورزشی دیگر به فضاهای ورزشی استان افزوده می‌شود.

محمدی با بیان اینکه مدال‌آوران در عرصه ملی افتخار کشور هستند که در دنیا تلألو درخشندگی دارند و یک سر و گردن، نظام را در دنیا برافراشته‌تر می‌کنند، تصریح کرد: با اختصاص مالیات بر ارزش افزوده از سوی مجلس، سالانه یک هزار و 500 میلیارد تومان به اعتبارات ورزشی افزوده شده که حدود 30 میلیارد تومان بودجه برای استان برآورد شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.