به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ آرش مرادی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام گشت زنی در آزاد راه قزوین - زنجان به یک دستگاه خودرو سمند حامل کالای قاچاق مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.
این مقام انتظامی افزود: در بررسی از این خودرو 230 بسته پوشک خارجی قاچاق کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین اضافه کرد:در اقدامی دیگر ماموران یگان امداد شهرستان قزین هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین - زنجان به یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل کالای قاچاق مشکوک شده و در بازرسی از خودرو 912 ثوب کلاه نقاب دار کشف کردند.
وی با اشاره به ارزش تقریبی 200 میلیون ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بیان داشت: در همین راستا 2 نفر دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

*** البسه قاچاق در قزوین کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف البسه قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد .
رسول فراهانی افزود: ماموران یگان امداد این فرماندهی هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه قزوین- زنجان به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی ماموران از خودرو 332 ثوب شلوار مردانه خارجی قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به ارزش 150 میلیون ریالی کالای قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.