به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم ستاد بیژن فتاحی روز سه شنبه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نظام مقدس ما درگیر انواع تهدیدات، تحریم ها و جنگ های ناخواسته ای بوده که خوشبختانه در همه آنها پیروزمندانه از میدان خارج شده است.
وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس نیز دستاوردهای قابل توجهی از جمله استقلال،آزادی،عزت و سربلندی را برای مردم ما به ارمغان آورد تا جایی که شاهدیم به برکت خون شهدا، رهنمودهای مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی ملت قهرمان ایران بوده است.
به گفته امیر فتاحی، امیدواریم اقتدار و انسجام حاکم بر نظام مقدس اسلامی تحت رهنمودهای فرماندهی معزز کل قوا همچنان پایدار و استوار باقی بماند تا آن را به صاحب اصلی خود، یعنی حضرت ولی عصر (عج) تحویل دهیم.
این مقام ارشد نظامی در ادامه تاکید کرد: نیروهای مسلح نظامی و انتظامی استان آماده اجرای هر نوع ماموریت از سوی فرماندهی کل قوا، به ویژه در خصوص رسالت واگذر شده که همان دفاع از ارزش های ایران اسلامی به شمار می رود، هستند.
این مسئول نظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: نیروهای مسلح استان به همین مناسبت در راستای وظایف محول شده در 2 بخش برنامه های مشترک و داخل خود اقدام به برگزاری برنامه ها و همایش های مختلف می کنند.
وی با اشاره به برگزاری 60 برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این قرارگاه به مناسبت دهه مبارک فجر، افزود: رژه نیروهای موتوری در خیابان های اصلی شهر قزوین، حضور یگان های مختلف نظامی و انتظامی در گلزار شهدا و دیدار فرماندهان و کارکنان نمونه نیروها با نماینده ولی فقیه استان در نخستین روز از دهه مبارک فجر از جمله برنامه های اجرایی ستاد نیروهای مسلح خواهد بود.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین همچنین تاکید کرد: دیدار با خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، اعزام سخنرانان نظامی به مدارس و دانشگاه ها، برگزاری رقابت های مختلف ورزشی و فرهنگی، همایش تبیین نقش رزمندگان در تامین امنیت، اهدای خون کارکنان وظیفه و پایور، برگزاری محفل انس با قرآن، شرکت یگان های نمونه در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و گلباران آن توسط بالگرد هوانیروز، شرکت در مراسم نماز جمعه و حضور در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های ما در دهه مبارک فجر است.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.