معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: تنها راهکار جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اجرای حکم تخریب نیست بلکه می بایست ضمن آسیب شناسی موضوع، تمام نیازهای مردم را بررسی و برای رفع این نیازها راهکار ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخ‌زاد در جلسه بررسی جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ،با بیان اینکه استان قزوین در سطح کشور از استانهای کم تخلف در امر ساخت و سازهای غیرمجاز به شمار می رود تاکید کرد: باید تدابیری اندیشه شود تا همین مقدار ساخت ساز غیر مجاز در سطح استان  نیز به حداقل و در شکل خوشبینانه به صفر برسد.

وی خاطر نشان کرد: با کنترل و نظارت به موقع  می بایست از ساخت و ساز های غیرمجاز در همان بدو شروع جلوگیری به عمل آید چرا که اجرای حکم تخریب پس از تکمیل ساختمان به اموال ملی و عمومی لطمه خواهد زد .

معاون عمرانی استاندار برگزاری دوره‌های آموزشی برای مجموعه پلیس ساختمان در سطح استان را بسیار ضروری برشمرد و گفت: مجموعه پلیس ساختمان استان می بایست افرادی مجرب و کاردان باشند و ضمن مهارت نقشه خوانی بتوانند ساخت و ساز خارج از حریم را تشخیص دهند و از همان ابتدا از این امر ممانعت به عمل آورند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.