به گزارش ایرنا، علیرضا وارثی روز دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد،افزود: 50 واحد مسکن 2 معلولی شهری، مرکز مهر ویژه بیماران روان مزمن، مجتمع مددکاری، مرکز خانه میان راهی زنان، سرپناه شبانه بانوان (شلتر)، مراکز جامع مراقبت از خانواده( سامانه تصمیم) در بویین زهرا و آبیک از جمله این طرح ها است.
وی اضافه کرد: در این ایام همچنین عملیات اجرایی خانه امام حسن مجتبی(ع)، موسسه کوثر و کلینیک دندانپزشکی معلولان ذهنی در محمدیه آغاز می شود.
وارثی ادامه داد: کل اعتبارات طرح های قابل افتتاح بهزیستی در این ایام 122 میلیارد و 350 میلیون ریال است.
وی اظهار داشت: با افتتاح این تعداد طرح زمینه اشتغال 49 نفر نیز فراهم می شود.
مدیرکل بهزیستی قزوین در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه اجتماعی، گفت: یکی از مهم ترین این دستاوردها خدمات گسترده بهزیستی به اقشار آسیب پذیر و دارای مشکلات اجتماعی است.
وی ادامه داد: هم اکنون بیش از 400 مرکز و موسسه غیردولتی در کنار اداره کل بهزیستی قزوین برای خدمت رسانی به قشر آسیب دیده و در معرض آسیب تلاش می کنند.
وارثی افزود: خدمات بهزیستی در قانون گذاری هم پیشرفت چشم گیری داشته و در برنامه چشم انداز بیست ساله و برنامه های پنج ساله توجه ویژه ای به حوزه خدمات مربوط به آسیب های اجتماعی شده است.
مدیرکل بهزیستی قزوین افزود: از سال گذشته امکان رصد اجتماعی در کشور فراهم شده و این مهم برای سیاست گذاری، برنامه ریزی و اجرا طرح های مورد نظر در حوزه خدمات اجتماعی بسیار اثرگذار است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.