به گزارش ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در بازدید از تیپ واکنش سریع اباعبدالله(ع) و منطقه نفتی جزیره سیری هرمزگان واقع در آب های نیلگون خلیج فارس افزود: باید از همه حافظان امنیت کشور از جمله فرماندهان و نیروهای نظامی مستقر در آب های نیلگون خلیج فارس و همچنین کارکنان صنعت نفت که برای رشد و توسعه میهن اسلامی تلاش می کنند، قدردانی کنیم.
امام جمعه قزوین گفت: خوشا به سعادت همه افرادی که برای حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این خطه خدمت می‌کنند و بی شک خدمات شما عزیزان در این عرصه مهم و حیاتی، عبادت محسوب می‌شود.
وی اظهار داشت: وقتی به این جزیره زیبا وارد شدیم، خاطرات فراموش نشدنی مناطق جنگی، به ویژه جزیره مینو و شلمچه برایمان زنده شد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بدو ورود به این جزیره، برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای والا مقام ایران اسلامی به همراه جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی در مرقد شهدای گمنام جزیره سیری حضور پیدا کرد و پس از ادای احترام و قرائت فاتحه، با حضور در سالن نصر، در جمع رزمندگان تیپ واکنش سریع اباعبدالله (ع) و مسئولین منطقه نفتی، پیرامون دست آوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) سخنرانی کرد.
امام جمعه قزوین همچنین از تأسیسات و کارگاه‌های واحدهای مختلف مستقر در این جزیره بازدید کرد و با مسئولان این مجموعه گفتگو و از تلاش‌های بی وقفه و مؤثر کارکنان شرکت نفت تقدیر کرد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.