به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید حراست استانداری قزوین گفت: از ارکان اصلی وصیت نامه های شهدا دعوت به وحدت و همدلی است و ما باید بپذیریم همه کشور، عضو یک خانواده هستیم و باید حرمت و کرامت و موقعیت این خانواده را در نظر بگیریم.
استاندار افزود: متاسفانه گاهی این موضوع را رعایت نکرده و در منازعات سیاسی آن را در نظر نمی گیریم.
زاهدی گفت: چرا باید ببینیم یک جریان در داخل کشور و یک جریان معاند در خارج از کشور حرف مشترکی می زنند؟
زاهدی تاکید کرد: در دیپلماسی و روابط بین الملل هیچ مذاکره ای همراه با انتفاع مطلق برای یک طرف نیست، در همین راستا برجام هم مطلقا خوب یا مطلقا بد نیست و باید نقاط ضعف و قوت آن را بررسی کرد.
استاندار قزوین ادامه داد: متاسفانه برخی افراد و تریبون های داخلی برجام را به طور کل برای کشور ضرر می دانند.
استاندار قزوین گفت: توسط برجام از ذیل منشور هفت سازمان ملل خارج شدیم و همه قطعنامه های هسته ای علیه کشور لغو شد، آیا اینها دستاورد کمی است؟
استاندار قزوین با اشاره به این که برخی همواره به دنبال ناامید کردن مردم هستند، افزود: اگر مدعی هستیم که دلسوز مردم و نظام و انقلابیم این گونه ادعاها با منافع ملی سازگار نیست و غصه می خوریم که چرا برخی دائما به منازعات سیاسی می پردازند و مردم را ناامید می کنند.
نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: دشمنان ما به همین اختلافات دل بسته اند، بنابراین باید در مناسبات داخلی تجدید نظر کنیم.
وی گفت: همه ما هدف مشترکی داریم و آن پایداری انقلاب و آرامش و آسایش مردم است پس برای رسیدن به همین هدف مشترک باید تلاش کنیم.
استاندار با اشاره به اهمیت نیروی انسانی و لزوم حراست از آن گفت: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه کشور و هر سازمانی است که باید از آن حراست کرد و مدیران و کارکنان ممکن است در معرض آسیب قرار بگیرند که وظیفه حراست پیشگیری از این خطرات است.
زاهدی تاکید کرد: مجموعه حراست باید در عین پیش بینی خطرها و تهدیدها حرمت افراد را نیز حفظ کنند.
زاهدی با تشکر از خدمات محمد مبین مدیرکل سابق حراست گفت: ایشان برای من نه تنها یک همکار که یک دوست امین و صادق است و علیرغم میل باطنی ما از مجموعه جدا شد و به استان سمنان رفت که برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.
استاندار با اشاره به سوابق مرتضی سمیعی مدیرکل جدید حراست استانداری قزوین گفت: ایشان نیز بسیار با تجربه هستند و علاوه بر سابقه مدیریت اجرایی، سابقه مدیریت در حراست را نیز دارند و امیدواریم در این سمت نیز موفق باشند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.