مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: به مناسبت دهه فجر، برای نخستین بار جشنواره مد و لباس در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی اکبر اسکندری‌نژاد در نشست خبری با خبرنگاران استان قزوین به تشریح برنامه‌های دهه فجر پرداخت و اظهار کرد: دوشنبه هشتم بهمن ماه نمایشگاه استانی کتاب با حضور 290 ناشر کشوری و 24 مرکز فرهنگی استان قزوین در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی استان برپا می‌شود.

وی افزود: تعداد غرفه‌های نمایشگاه کتاب 201 غرفه است که شامل 62 هزار عنوان کتاب می‌شود؛ تعداد ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب استان قزوین 14 ناشر و تعداد غرفه‌های استان هم 24 غرفه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه در سینما مهتاب استان قزوین افزود: برای نخستین بار جشنواره مد لباس که پایلوت کشوری است، در استان قزوین برگزار می‌شود که اختتامیه آن 28 بهمن است و نمایشگاه آن، پنج روز زودتر برپا می‌شود.

اسکندری‌نژاد از برگزاری نخستین جشنواره همیاران فرهنگ و هنر روستا با محوریت تولیدات فرهنگی و هنری روستاها در دهه فجر دراین استان خبر داد و ادامه داد: در دبیرخانه آثار تولیدی فرهنگی و هنری اهالی روستاهای استان قزوین دریافت می‌شود و طی مراسمی اختتامیه جشنواره همیاران فرهنگ و هنر روستا در یکی از شهرها و بخش‌های استان که امکانات حداقلی داشته باشد، برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: به مناسبت دهه فجر جشنواره عفاف و حجاب تحت عنوان در زرین در استان قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.