محمد شفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:طبق قانون برگزاری هر گونه تجمعی به کسب مجوز از مراجع مرتبط نیاز دارد درحالیکه تاکنون هیچ گونه مکاتبه و هماهنگی در این زمینه با فرمانداری انجام نشده است.
وی با اشاره به مطالبات و موضوعات مطرح شده در این فراخوان، گفت: موضوعاتی نظیر پالرمو (کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان‌یافته فراملی)، CFT (کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم) و FATF (گروه ویژه اقدام مالی در پول ‌شویی) که در این فراخوان مطرح شده اند توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام در دست پیگیری بوده و هنوز نظر قطعی در خصوص آنها صادر نشده است.
شفیعی اضافه کرد:اگر اعتراض یا نقد سازنده ای در خصوص این مسایل وجود دارد بهتر است برای طرح و بررسی آنها از طریق مراجع مرتبط اقدام شود.
این مسئول با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شرایط کنونی جامعه ایجاب می کند که با هوشیاری و آگاهی از همسازی با دشمنان پرهیز کرده و جلوی هرگونه تفرقه را در جامعه بگیریم.
شفیعی با بیان اینکه باید همه پشتیبان نظام و انقلاب باشیم، یادآور شد: موضوعات و مطالبات مطرح شده در فراخوان دغدغه همه آحاد جامعه است و باید با اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری با هوشیاری در این زمینه اقدام کرد.
عیدعلی کریمی دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی رییس حوزه علمیه استان و عباس کاظمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین نیز از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده و اظهار داشتند که هیچ فراخوانی در این خصوص از جانب آنها در فضای مجازی منتشر نشده است.
صبح امروز در فضای مجازی فراخوانی با عنوان «تجمع و تحصن دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف اجتماعی برای مطالبه حل مشکلات معیشتی و نه به لوایح استعماری» در فضای مجازی منتشر شده و در آن خواسته شده بود تا مردم در مسجد اعظم الغدیر قزوین تجمع کنند.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.