با صدور حکمی از سوی استاندار قزوین، مرتضی سمیعی به سمت مشاور و مدیرکل حراست استانداری منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی با صدور حکمی مرتضی سمیعی را به سمت مشاور و مدیرکل حراست استانداری منصوب کرد. در بخشی از این حکم آمده است: با عنایت به تعهد، سوابق و تجربیات­ مدیریتی و به موجب این ابلاغ به  عنوان مشاور و مدیرکل حراست استانداری منصوب می‌گردید.

استاندار قزوین در ادامه آورده است: شایسته است باعنایت به نقش ارزنده حراست درکلیه امورمنطبق با حفاظت پرسنل و اسناد طبقه‌بندی شده درعرصه سالم‌سازی محیط با نگاه واقع‌بینانه به مسائل، اقدامات پیشگیرانه، شناخت و تحلیل تهدیدات، ارائه گزارشات به‌هنگام محیطی با حضوری فعال  و همه‌جانبه و رعایت سه اصل صحت، دقت و سرعت با حفظ امانتداری درچارچوب منشوردولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی و ایجاد تعاملی سازنده با مدیران مجموعه با درک صحیح ازموضوعات متنوع؛ شرایط را برای اجرای خدمت صادقانه درحوزه‌های استانداری، فرمانداری­ها، واحدهای تابعه­ و وابسته فراهم آورده و درظلّ توجهات حضرت ولیعصر(عج) و زعامت رهبری ولیّ امر مسلمین جهان دامت برکاته، موفق و مؤید باشید.

گفتنی است سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان و معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از جمله سوابق مرتضی سمیعی مدیرکل جدید حراست استانداری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.