نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بر پیگیری و رفع مشکل قطعه‌سازان و انجام تعهدات مردم با فوریت از سوی صنایع خودروساز تاکید کرد.

سیده‌حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد:در جلسه ویژه‌ای که با وزیر صنعت و صنایع خودروساز برگزار شد  تاکید شد  دو خودروساز سایپا و ایران خودرو نسبت به انجام تعهدات خود به مردم و پرداخت طلب قطعه‌سازان  پیگیری لازم را انجام دهند.

وی افزود: خودروسازان تعهداتی به مردم دارند که دراین زمینه با مشکل مواجه شده‌اند و سبب فراهم آوردن یک سِری نارضایتی در مردم شده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از سویی طلب قطعه‌سازان و تعدیل نیروها از دیگر مشکلاتی است که وجود دارد و خودروسازان باید به این وضع سر و سامان ببخشند.

زرآبادی درباره مشکل موجود در قانون مالیات بر ارزش افزوده توضیح داد: سال گذشته سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها عملکرد بسیار خوبی نداشت و به دلیل همین عملکرد ضعیف و عدم تعامل مناسب، موجب شد قانونی در زمینه ارزش افزوده به تصویب برسد که امروزشاهد تبعات آن هستیم و در حال حاضر هم در مجلس اصلاح این قانون در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه در زمان بودجه قرار داریم در زمینه بخشودگی بدهی مردم به بانک‌ها در کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای به تصویب رسیده و موضوع تبصره 16 ماده 20 قانون رفع موانع تولید به صورت بودجه‌ای پیگیری می‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.