فرماندار شهرستان آبیک گفت: ایجاد درآمدهای پایدار و فضاهای کسب و کار از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که باید مورد توجه شهرداران شهرستان آبیک قرار گیرد.

شهرام احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: ایجاد درآمدهای پایدار و فضاهای کسب و کار از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که باید مورد توجه شهرداری‌ها و شوراهای شهر شهرستان آبیک قرار گیرد.

وی افزود: هر شهری قابلیت ایجاد درآمد پایدار در یک زمینه‌ای را دارد که در شهر خاکعلی با توجه به تردد خودروهای سنگین می‌توان نسبت به احداث مرکز معاینه فنی خودروها و باسکول اشاره کرد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: همچنین شهرداران می‌توانند برای ایجاد درآمد پایدار نسبت به احداث کارخانه آسفالت، باربری و فرآورده‌های بتنی در شهرهای خاکعلی و آبیک اقدام کنند.

احمدپور اضافه کرد: وزارت کشور از شهرداری‌ها در زمینه ایجاد درآمدهای پایدار حمایت خوبی می‌کند و تسهیلات خوب و درازمدتی را در این زمینه اختصاص می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در شهر خاکعلی ظرفیت‌های زیادی برای ایجاد درآمد پایدار وجود دارد که احداث نیروگاه گازی و خورشیدی اشاره کرد.

این مسئول در پاسخ به این سوال که اراضی اوقافی مشکلی در ایجاد درآمد پایدار در شهر خاکعلی ایجاد نمی‌کند، اذعان کرد: زمین‌های اوقافی شرایطی دارد و موقوفه هم سهم خود را می‌گیرد که قطع به یقین رضایت می‌دهد و این طور نیست که کار قفل شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.