رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: از معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درخواست کردم به وضعیت شهردار الوند رسیدگی کرده تا به مناقشات در این زمینه پایان داده شود.

داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه شب عید قرار داریم به وزرای صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکتوب اعلام شده تا به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که برای جامعه کارگری مشکلات ایجاد نشود که این مهم را مسئولان استان قزوین هم باید مورد توجه قرار دهند.

تزریق مبالغی به حساب شهرداری‌های دارای مشکل قزوین

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که در زمینه مشکلات شهرداری‌های کوچک استان قزوین مبنی بر پرداخت معوقات حقوق پرسنل چه تدابیری اندیشیده شده، توضیح داد: قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی بوده و قرار است اصلاحاتی در این قانون صورت گیرد.

محمدی افزود: تا پیش از اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، تلاش می‌شود به صورت موردی بتوانیم نسبت به مشکلات شهرداری‌های کوچک استان قزوین از وزارت امور اقتصادی و دارایی، اداره کل امور مالیاتی استان قزوین و استانداری قزوین اقدام شده و مبالغی به حساب شهرداری‌های دارای مشکل تزریق شود.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا پایان امسال، پرداخت معوقات پرسنل شهرداری‌های کوچک استان قزوین اجرایی شود.

 به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم

این نماینده مجلس درباره وضعیت شهردار الوند نیز  بیان کرد: درباره وضعیت شهردار الوند در دستگاه‌های مختلف از جمله دیوان محاسبات، بازرسی، استانداری قزوین و سازمان اداری و استخدامی بحث‌ها و نظرات مختلفی وجود داشت که از معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درخواست شده تا با بررسی جامع، اظهار نظر کرده و به مناقشات در این زمینه پایان داده شود.

محمدی ادامه داد: اظهارنظرهای مختلفی از مسئولان رسیده که هنوز اظهار نظرها به جمع‌بندی نهایی نرسیده و برخی شهردار الوند را مشمول بازخریدی دانسته و برخی هم ایشان را مشمول بازخریدی نمی‌دانند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.