سرپرست فرمانداری قزوین گفت: از رسانه‌ها درخواست می‌شود با همدلی، مسئولان را نسبت به پاسخگویی به مطالبات واقعی مردم یاری رسانند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد شفیعی در مراسم راه‌اندازی نمایندگی خبرگزاری ایلنا در استان قزوین اظهار کرد: با توجه به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر انعکاس عملکرد مسئولان، باید به عملکرد دولت نگاه مثبت و عدالت محور وجود داشته باشد و به نحو احسن در رسانه‌ها انعکاس داده شود.

وی افزود: برخی ناجوانمردانه بر پیکره نظام حمله می‌کنند که با تدبیر، درایت و مثبت‌اندیشی مقامات عالی نظام، مدیریت کشور صورت می‌گیرد که از اهل قلم و رسانه درخواست می‌شود شرایط فعلی و اقتصادی را به نحو احسن تبیین کنند.

سرپرست فرمانداری قزوین ادامه داد: دولت‌مردان با صراحت و شجاعت از مواضع نظام حمایت می‌کنند و با نگاه استقلال‌طلبانه در برابر قدرت‌های استکباری ایستاده‌اند.

شفیعی اضافه کرد: دشمنان باورشان شده که چهل سالگی انقلاب را نمی‌بینیم، این در حالی است که هیات دیپلماسی کشور در مجامع بین‌المللی با عزت و اقتدار از نظام دفاع می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برای حمایت از گروه‌های مختلف و فعالان سیاسی در عرصه قلم محدودیتی نداریم و از رسانه‌ها درخواست می‌شود با همدلی، مسئولان را نسبت به پاسخگویی به مطالبات واقعی مردم یاری رسانند.

شفیعی تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور،  کار رسانه‌ای کردن بسیار سخت است که خبرنگاران باید در این عرصه، صداقت و امانت‌داری را رعایت کنند.

 وی  با اشاره به وجود کودکان خیابان و متکدیان در شهر قزوین افزود: این موضوع موجب شده جلوه زشتی به شهر بخشیده شود که برای ساماندهی آنان برنامه‌های در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.