مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین گفت: می‌توانیم اتفاقات نیک و بزرگی را در استان رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معصومه مرادیان در مراسم راه‌اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری ایلنا در استان قزوین اظهار کرد: رسانه‌ها بازوان قدرتمند و توانمند دولت هستند که حمایت‌های همه‌جانبه از اصحاب رسانه به‌ویژه جوانان عرصه خبر ضروری است.

وی با بیان اینکه دفتر نمایندگی خبرگزاری ایلنا مایه خیر و برکت کنار دیگر رسانه‌های استان است، افزود: هر چقدر به انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم رسانه‌ها مستحکم‌تر و با اراده‌تر از گذشته در فعالیت‌های اجتماعی و رسانه‌ای باید گام بردارند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین ادامه داد: هدف مقدس رسانه‌ها باید حمایت از انقلاب و اهداف نظام باشد و هر کس در این راستا حرکت کند گام ارزنده محسوب می‌شود.

مرادیان اضافه کرد: با وحدت، انسجام و همدلی بزرگان، افراد و چهره‌های شناخته شده استان قزوین می‌توانیم اتفاقات نیک و بزرگی را در استان رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: از حضور حجت‌الاسلام سید ناصر قوامی، رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین در مراسم راه‌اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری ایلنا که پدر معنوی اصلاح‌طلبان است و در راستای اصلاح‌طلبی گام بر می‌دارد قدردانی می‌شود .

این مسئول در پایان تصریح کرد: باید با حرکت در مسیر اعتدال و همگامی و همسویی با نظام در تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.