به گزارش ایرنا، داود محمدی روز پنجشنبه در مراسم آغاز به کار نمایندگی خبرگزاری ایلنا در قزوین افزود: هرچقدر یک خبرگزاری بتواند سرعت و صحت را در اطلاع رسانی رعایت کرده و اخبار مستند و مستدل را به جامعه منعکس کند مردم بیشتری به آن اعتماد خواهند کرد.
محمدی افزود:خبرگزاری ها و رسانه هایی که با درج اخبار صحیح و گزارش آلام و دردهای جامعه رسالت خود را در اطلاع رسانی به خوبی ایفا کنند بیشتر مورد اعتماد قرار گرفته و جای خود را به خوبی میان مردم باز می کنند.
این نماینده گفت: امروزه در عصر انفجار اطلاعات و فشردگی رقابت های رسانه ای قرار داریم و نشریات و خبرگزاری هایی که سرعت داشته و بتوانند اخبار مطمئن و درست را مخابره کنند موفق تر خواهند بود.
محمدی افزود: خبرگزاری ایلنا از رسانه های پرمخاطب در استان قزوین خواهد بود چون قزوین از استان های صنعتی و کارگری کشور است و درج اخبار این قشر از جامعه به قطع مخاطبان بیشتری را به رسانه جذب خواهد کرد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امیدواریم این رسانه در راستای رسالت اصلی خود که اطلاع رسانی دقیق و سریع است به خوبی گام برداشته و نقش خود را در اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه ایفا نماید.
وی گفت: هرچقدر تعداد رسانه ها در استان بیشتر شود برکات حضور آنها برای استان مضاعف تر خواهد شد.
این نماینده با اشاره به وابستگی خبرگزاری ایلنا با خانه کارگر افزود:این خانه از تشکل های دیرپای کشور است که فعالیت آن تنها به ایام انتخابات منحصر نیست و فعالیت خبرگزاری آن (ایلنا) نیز به معنای نگاه ریشه ای و عمیق این خانه است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.