به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رسول فراهانی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران یگان امداد شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام گشت زنی در آزاد راه قزوین – زنجان به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی افزود: در بررسی موضوع مشخص شد خودرو حامل مواد خوراکی خارجی قاچاق است و در بازرسی از آن 942 عدد انواع شکلات و 378 عدد بیسکویت، آدامس و پاستیل خارجی قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به ارزش تقریبی 100 میلیون ریالی کالای قاچاق کشف شده بیان داشت: در همین راستا 2 نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

** بیش از 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در قزوین کشف شد
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 2 هزار و 600 لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون هیوندا در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ آرش مرادی در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس آگاهی استان هنگام گشت زنی در عوارضی آزاد راه قزوین- زنجان به یک دستگاه کامیون هیوندا مشکوک شده و پس از صدور دستور ایست خودرو را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو که فاقد مجوز حمل سوخت بوده است 2 هزار و 600 لیتر سوخت از نوع نفت سفید کشف شده و به شرکت نفت تحویل داده شد.
رئیس پلیس آگاهی استان ارزش تقریبی سوخت قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان 62 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این راستا 2 نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.