به گزارش ایرنا، معصومه مرادیان چهارشنبه شب در دیدار با فرماندار آوج و کارشناس امور بازرسی این فرمانداری افزود: اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی و الزام مدیران دستگاه های اجرایی در زمان مطلوب برای پاسخگویی به شکایات دربازه زمانی 10 روزه باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
این مسئول اظهار داشت: دولت حساسیت زیادی به موضوع تکریم ارباب رجوع دارد و استقرار میزخدمت در دستگاه ها نیز با همین هدف دنبال و پیگیری شده است.
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین همچنین با تاکید بر توجه مدیران از جمله فرمانداران به شیوه های مقابله با فساد وارتقای سلامت نظام اداری،نظارت جدی برعملکرد شهرداری ها ،بخشداریها ودهیاری ها تاکید کرد و گفت: فرمانداران باید در خصوص این موارد دستگاه های حوزه استحفاظی را رصد و ارزشیابی کنند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.