به گزارش ایرنا، اکبر اسکندر نژاد روز چهارشنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین افزود: همزمان با برگزاری این نمایشگاه که ز هشتم تا سیزدهم بهمن ماه برگزار می شود، غرفه ویژه مطبوعات با مدیریت خانه مطبوعات استان به رسانه ها واگذار خواهد شد.
وی اضافه کرد: زمان افتتاحیه رسمی این نمایشگاه با حضور مسئولان، یک روز پس از آغاز به کار نمایشگاه خواهد بود.
اسکندر نژاد ادامه داد: در سیزدهمین نمایشگاه کتاب قزوین حدود 460 ناشر استانی و ملی شرکت خواهند داشت و کتاب های به نمایش گذاشته شده با تخفیف 30 درصدی عرضه می شوتد.
وی با اشاره به برنامه های جانبی این نمایشگاه گفت: نشست های جنبی این نمایشگاه با رویکرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هرکدام از روزهای برگزاری به موضوعاتی چون فرهنگ ایثار و شهادت، آثار تولید شده در قزوین، دستاوردهای انقلاب اسلامی و تولید محتوا ویژه جوانان و نوجوانان و شعر و ادب می پردازد که هدف از همه این ها شناساندن آثار تولیدی در خصوص قزوین و نیز معرفی کتاب های جدید است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در ادامه صحبت های خود همچنین از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه اول اسفندماه به استان خبر داد و افزود: در این سفر 2 روزه، وزیر ضمن دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر تفاهم نامه ای نیز با استانداری امضاء خواهد کرد.
علی حیدرشاه حسینی، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین نیز در این دیدار گفت: گسترش همکاری رسانه ها با اداره کل فرهنگ و ارشاد در زمینه های مختلف، می تواند آثار خوبی از خود به جا گذاشته و موجب ارتقای فرهنگ و هنر در سطح جامعه شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.