بخشدار بخش بشاریات شهرستان آبیک گفت: نبود درمانگاه شبانه‌روزی در بخش بشاریات موجب مراجعات متعدد مردمی به بخشداری این بخش شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معصومه شیشه‌گرها در جلسه شورای اداری بخش بشاریات شهرستان آبیک اظهار کرد: این بخش دارای دو دهستان بشاریت شرقی به مرکزیت خطایان و بشاریات غربی به مرکزیت خاکعلی با حدود 17 هزار نفر جمعیت شامل سه هزار نفر جمعیت شهری و مابقی جمعیت روستایی است.

وی افزود: شرکت کشت و صنعت مگسال با 7 هزار رأس دام سنگین و سهم عمده در تولید شیر کشور و استان قزوین، ظرفیت بسیار بالایی دارد که به دلیل مشکلات زیست محیطی موجب شده مردم شهر خاکعلی معترض شوند.

بخشدار بخش بشاریات شهرستان آبیک ادامه داد: 11 روستای بخش بشاریات با مشکل اساسی ارتباطی و 10 روستا با آنتن‌دهی نامناسب مواجه هستند.

شیشه‌گرها اضافه کرد: روستاهای بخش بشاریات به جز روستای نودوز که دارای سالن ورزشی نیمه تمام است، مابقی روستاهای این بخش فاقد سالن ورزشی هستند.

وی خاطرنشان کرد: نبود درمانگاه شبانه‌روزی در بخش بشاریات موجب مراجعات متعدد مردمی به بخشداری این بخش شده است.

فعالیت شرکت کمپوست اعتراض مردم را فراهم کرده است

این مسئول تصریح کرد: برخی از مدارس روستاهای بخش بشاریات به دلیل نبود امکانات، با تعطیلی مواجه هستند و مردم به شهر محمدیه مهاجرت کرده‌اند و در آینده این روستاها خالی از سکنه می‌شود.

بخشدار بخش بشاریات شهرستان آبیک افزود: راه‌های روستایی خرم‌پشته، رضی‌آباد، زرگر، کمال‌آباد به آبیک و قشلاق به آبیک نیاز به بهسازی و بازسازی دارند که با توجه به تقویت صنعت توریسم، بهسازی راه‌ها به عنوان مهم‌ترین زیرساخت ضروری است.

شیشه‌گرها ادامه داد: مشکلات زیست محیطی یک شرکت قارچ و کمپوست در بخش بشاریات، نارضایتی مردم روستاهای باقرآبادکرد، مالی‌آباد، حلال‌آباد و زرگر را فراهم کرده که تدبیری باید برای رفع مشکل زیست محیطی این شرکت اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: بخش بشاریات دارای یک ایستگاه آتش‌نشانی با یک دستگاه ماشین‌آلات است که پاسخگوی 32 روستا و حدود 17 هزار نفر جمعیت این بخش نیست و تقویت این بخش ضرورت دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.