نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وضعیت بودجه، مدیریت بدون پول و هزینه را باید تقویت کرد تا موجب رضایتمندی شود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیده‌حمیده زرآبادی صبح امروز در جلسه شورای اداری بخش بشاریات شهرستان آبیک اظهار کرد: بودجه سال 98 انقباضی بوده و بودجه بسیاری نیست که بتوانیم انتظارات زیادی داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به وضعیت بودجه، مدیریت بدون پول و هزینه را باید تقویت کرد تا موجب رضایتمندی شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با حضور مسئولان استان قزوین مشکلات شهرداری‌های دارای مشکل استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است.

زرآبادی اضافه کرد: در جلسه‌ای با حضور مسئولان قضایی، نمایندگان، استاندار قزوین، فرمانداران، بانک‌ها و بسیاری از مدیران دستگاه‌های اجرایی اولویت‌ها و مسائل قانونی در حوزه بانکداری و اجرای آنها توسط بانک‌ها مطرح و مشخص شد؛ بانک‌ها ملزم به اجرای قوانین هستند که در استان این موضوع در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع بند واو تبصره 16 ماده 20 قانون رفع موانع تولید و اجرای قانون شعاع 120 کیلومتری برای واحدهای صنعتی در دستور کار مسؤولان استان قزوین قرار گرفته که مقرر شده در استان به صورت مستمر جلسات در زمینه این موضوع تشکیل، نتایج پیگیری و ابلاغ شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه شهرستان آبیک دارای بیشترین مجوز دامداری‌ها و مرغداری‌ها و شهرک‌های صنعتی است، تصریح کرد: نیروگاه شهید رجایی درصد کمی از برق استان قزوین را تامین می‌کند اما مضراتی را برای مردم به همراه دارد این در حالی است که کارخانه سیمان منفعتی برای استان قزوین ندارد اما معضلات آن متوجه مردم استان به ویژه مردم شهر آبیک است.

زرآبادی بر ارائه راهکارهای لازم در جلسات پس از طرح مشکلات از سوی مسئولان تاکید کرد و گفت: مسئولان باید از طریق تسهیلگری کارها، در رفع مشکلات مردم تسریع ببخشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.