محسن آقالر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره در سه بخش فیلم کوتاه، فیلم نامه و عکس برگزار می شود و شرکت در آن برای همه هنرمندان استان آزاد است.
وی اضافه کرد: بخش فیلم جشنواره در 2 بخش مسابقه و جنبی برگزار می شود و در بخش مسابقه تمام آثار تولید شده طی 2 سال 96 و 97 می توانند شرکت کنند.
آقالر ادامه داد: به منظور کشف استعدادهای جوان در زمینه فیلم نامه نویسی و با توجه به اهمیت این حوزه به عنوان زیرساخت تولید فیلم در بخش های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی، بخش فیلم نامه نیز برگزار می شود.
وی در خصوص شرایط فیلم نامه ها گفت: این آثار نباید قبلا در جشنواره های منطقه ای، استانی و موضوعی سینمای جوان جایزه دریافت کرده باشند و بر اساس آنها نباید هیچ گونه فیلمی ساخته شده باشد.
رییس انجمن سینمای جوانان قزوین گفت: در بخش عکس نیز که شامل بخش مسابقه است به مفاهیم والای فرهنگی بر اساس باورها و ویژگی های مناطق مختلف ایران اسلامی و ارایه اندیشه ای نو برای دستیابی به بیانی صریح و قدرتمند پرداخته می شود.
آقالر، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 24 بهمن ماه و زمان داوری آثار را 27 بهمن ماه عنوان کرد و افزود: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره آثار خود را به دبیرخانه آن در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد واقع در میدان میرعماد ارسال کنند.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.