به گزارش ایرنا علی پرزحمت روز چهارشنبه در اولین جلسه کمیته نظارت بر فرآیند مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلفات و جرائم که در دادسرای قزوین برگزار شد، افزود: تاکنون هفت هزار گزارش مردمی به صورت تلفنی و حضوری از طریق سامانه 124 سازمان دریافت شده و رسیدگی به آنها توسط بازرسان سازمان در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: بر اساس تاکید ستاد تنظیم بازار استان با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال طرح ویژه نظارتی به صورت سه شیفت صبح، ظهر و شب به همراه گشت های مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه ها از اول بهمن سالجاری شروع شده و تا 15 فروردین 98 ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ضمن قدردانی از همکاری نهادهای اجرایی و نظارتی از شناسایی تمامی انبارهای استان خبر داد و گفت: تاکنون سه هزار و 800 انبار در استان شناسایی شده است.
دبیر ستاد تنظیم بازار استان قزوین گفت: تاکنون 20 جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست استاندار و معاون اقتصادی وی برگزار شده که نقش موثری در ساماندهی و رسیدگی به وضعیت بازار و تامین اقلام اساسی و مورد نیاز مردم داشته است.
استان قزوین چهار هزار واحد صنعتی و تولیدی دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.