به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در دیدار با اعضای شورای استان که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: به دلیل جنگ اقتصادی دشمنان با کاهش درآمدهای نفتی و مالیاتی مواجه هستیم و باید با برنامه ریزی و اولویت بندی برای حل مشکلات استان اقدام کرد.
زاهدی اضافه کرد: تامین آب شرب و بهسازی راه ها مهمترین درخواست های روستاییان استان است که خوشبختانه طرح های مناسبی در این زمینه در دست اجرا هستند.
وی با بیان اینکه پیگیر حل مشکلات روستاها و شهرهای استان هستیم، افزود: می توان برای تسریع در حل مشکلات از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرده و با اولویت بندی به سراغ مهمترین مشکلات و کمبودها رفت.
زاهدی ادامه داد: متاسفانه بودجه اقتصادی استان از ابتدای استان شدن بسیار پایین بسته شده و همین موضوع طی چندین سال بعد از استان شدن مشکلات زیادی را برای قزوین به وجود آورده است.
وی گفت: قزوین برخلاف تصور عمومی نقاط محروم و کم برخوردار زیادی دارد که رفع تمامی آنها در فرصت محدود و با اعتبارات اندک امکان پذیر نیست.

***استمهال وام های کشاورزان خسارت دیده جدی تر پیگیری شود
رییس شورای استان قزوین نیز در این جلسه گفت: کشاورزان استان به دلیل سرمازدگی محصولات خسارت های زیادی را متحمل شده اند و هم اکنون در بازپرداخت وامهای دریافتی با مشکل مواجه هستند.
غلامرضا علی نوری افزود:امیدواریم با استمهال وام های کشاورزان خسارت دیده به وضعیت آنها بیشتر رسیدگی شده و برای حل مشکلات کشاورزان گام های بلندی برداشته شود.
وی گفت: بسیاری از راه های روستایی استان نیاز به بهسازی و نگهداری دارند و امیدواریم با تاکید استاندار قزوین دستگاه های اجرایی مرتبط با جدیت بیشتری در این زمینه اقدام کنند.
در ادامه این جلسه در خصوص کمک مالی استانداری به شورای استان و تخصیص ساختمان به آن، رسیدگی به وضعیت نامساعد جاده های استان، تقویت سرانه ورزشی در روستاها، ارتقای جایگاه شوراها در میان مردم، تامین آب شرب، احداث بیمارستان و پل غیر همسطح در آبیک، پرداخت تسهیلات برای آبیاری نوین اراضی کشاورزی و ... بحث و گفت و گو شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.