منوچهر حبیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قیمت مرغ ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی در این فروشگاه ها هرکیلو 10 هزار و 500 تومان به مصرف کنندگان عرضه می شود.
وی اظهار داشت: کار عرضه مرغ ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی امروز در سطح چهار فروشگاه زنجیره ای و از فردا در تعداد بیشتری از فروشگاه ها انجام خواهد شد.
این مسئول گفت: تلاش ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین بر این است تا روزانه 25 تن گوشت گرم مرغ با قیمت 10 هزار و 500 تومان در این فروشگاه ها عرضه شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین اظهار داشت: جلوگیری از افزایش قیمت و تسهیل در عرضه این مواد پروتئینی از اهداف عرضه گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی است.
حبیبی اظهار داشت: رصد، کنترل و نظارت بر بازار توسط دستگاه های نظارتی و ستاد تنظیم بازار با هدف تامین کالاهای اساسی و پرمصرف همچون گوشت سفید و قرمز و تخم مرغ، شکر و روغن انجام می شود.
معان هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: دولت تمهیدات لازم را برای تامین و ذخیره سازی محصولات و کالاهای اساسی همچون گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، برنج و روغن و قند و شکر و همچنین میوه عید (سیب و پرتغال) را اتخاذ کرده و کمبودی در بازار وجود ندارد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.