سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: از سوی استاندار برای اجرای طرح خرید خدمت در بیمارستان رحیمیان با سازمان برنامه و بودجه مکاتبه شده تا نسبت به تامین منابع مالی این طرح مساعدت شود.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: هفته گذشته با مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و مدیر بیمارستان خیریه رحیمیان الوند نشستی برگزار شد و مدیر این بیمارستان عنوان کرد به‌دلیل تعمیرات و نیازها و برخی مسائل با مشکل مواجه هستیم.

وی افزود: به‌دلیل اینکه در شهر الوند شهرستان البرز بیمارستان دولتی وجود ندارد و با درمان و سلامت مردم نمی‌شود بازی کرد، رفع مشکل بیمارستان رحیمیان وظیفه حاکمیت بوده و جزو اولویت‌ها قرار دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ادامه داد: تنها راه چاره این است که بیمارستان رحیمیان الوند به کار خود ادامه دهد و سلامت و درمان مردم به‌عنوان مأموریت دنبال شود. موضوع طرح خرید خدمت بیمارستان رحیمیان الوند توسط دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین مطرح شده و از طریق سازمان برنامه و بودجه با استاندار قزوین در میان گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: از سوی استاندار قزوین برای اجرای طرح خرید خدمت در بیمارستان رحیمیان با سازمان برنامه و بودجه کشور مکاتبه شده تا نسبت به تامین منابع مالی این طرح مساعدت شود. تلاش می‌شود بیمارستان رحیمیان الوند به فعالیت خود ادامه داده و مشکلاتش رفع شود تا در روند درمان و سلامت مردم خللی ایجاد نشود و مردم مجبور نشوند به مرکز استان یا شهرهای همجوار مراجعه کنند.

حبیبی اضافه کرد: پیگیر تکمیل بیمارستان دولتی شهرستان البرز هستیم تا کار این پروژه نهایی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.