به گزارش ایرنا مرتضی علیخانی روز یکشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: بزرگترین مشکل کشور اشتغال است و باید تمامی دغدغه و فکر مدیران و مسئولان به حل آن اختصاص یابد.
علیخانی اضافه کرد: متاسفانه برخی دستگاه های اجرایی برای جذب سرمایه گذاران همکاری و اهتمام لازم را ندارند و اذیت و آزار آنها موجب فرار سرمایه گذاران از استان می شود.
این مسئول گفت: اگر مشکل اشتغال در کشور حل نشود آسیب های اجتماعی و در پی آن مشکلات امنیتی به سراغ جامعه خواهد آمد و تمامی تلاش و وقت مدیران باید صرف حل آنها شود.
وی اضافه کرد: به عنوان مثال یک سرمایه گذار برای راه اندازی خطوط رنگریزی خودرو با 6 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در فاز اول و 12 هزار میلیارد ریال در فاز دوم در شهرستان آبیک جذب شده است که در صورت راه اندازی برای 600 نفر اشتغالزایی به دنبال خواهد داشت.
علیخانی گفت: مکاتبات و استعلام های تاسیس این واحد تولیدی از شرکت آب منطقه ای و سازمان امور اراضی بعد از 17 روز از ثبت درخواست دریافت شده اما هنوز جواز تاسیس آن از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر نشده است.
وی گفت: این سرمایه گذار پنج هزار میلیارد ریال برای ورود قطعات و تجهیزات لازم این کارخانه هزینه کرده اما هنوز تجهیزات آن از گمرک ترخیص نشده است.
علیخانی افزود: امیدواریم با حل و فصل چنین مشکلات در جلسات اقتصاد مقاومتی از خروج سرمایه گذاران از استان جلوگیری شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.