به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین، افشین پیرنون روز یکشنبه افزود: جلسات کمیسیون ماده 12 این اداره کل با هدف رسیدگی به مشکلات رانندگان در حوزه تضییع حقوق آنان توسط برخی شرکت های حمل و نقل متخلف تشکیل می شود.
به گفته وی، در همین ارتباط 2 شرکت حمل و نقل کالای شهرستان تاکستان به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات حمل و نقل عمومی جاده ای و تضییع حقوق رانندگان و تخلفات صورت گرفته به مدت یک ماه تعطیل شدند.
این مسئول راهداری ادامه داد: در جلسه رسیدگی به تخلفات یاد شده، نمایندگان شرکت های یاد شده نیز دعوت به عمل آمد و پس از رسیدگی های لازم، رای مورد نظر صادر شد.
پیرنون اظهار داشت: رانندگان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی به نمایندگی های شهرستانی این اداره کل مراجعه کرده و یا در پایانه کالای قزوین نزد نماینده این اداره حضور یافته و شکایت و درخواست خود را ارایه کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه کرد: رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل جاده‌ای می توانند هرگونه انتقاد، شکایت و دیدگاه خود را در حوزه حمل و نقل جاده‌ای شامل دریافت کمیسیون اضافی، وضعیت خدمات رسانی در شبکه جاده ای، وضعیت عملکردی شرکت ‌های حمل و نقل و سایر مسایل مورد نظر را از طریق سامانه 141 (داخلی 5)، سامانه پیامکی 3000141، پایگاه اطلاع رسانی www.141.ir و یا صندوق پستی 3773-14155 به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انعکاس دهند.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.