به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: تشکل های اتاق بازرگانی، شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان می توانند فضایی را برای ارتباط بیشتر شرکت های تولیدکننده و واحدهای مصرف کننده فراهم کنند.
وی افزود: همچنین می توان با برگزاری یک نمایشگاه در خود پارک علم و فناوری صاحبان صنایع را در سطح استان و کشور دعوت کرده و زمینه آشنایی بیشتر آنها را با محصولات دانش بنیان استان فراهم نمود.
زاهدی گفت: باید لیست محصولات دانش بنیان و جدید استان را احصا کرده و برای وزارتخانه های نفت و دفاع و سایر سازمان ها و دستگاه های مرتبط ارسال کرد تا از این محصولات در شرایط تحریم بیشتر استفاده شود.
وی اضافه کرد: شرایط تحریم بهترین فرصت برای معرفی محصولات تولید داخل و فعالسازی ظرفیت های درون کشور است و در این راستا باید با اتکا به توان داخلی برای دورزدن تحریم ها اقدام کرد.
زاهدی گفت: با توجه به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید صدا و سیما و رسانه های استان به شرکت های دانش بنیان و محصولات آنها بیشتر پرداخته و زمینه آشنایی مردم و صنایع را با آنها فراهم کنند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.