در این مطلب به سخنان عبدالمحمد زاهدی در نشست شورای آموزش و پرورش قزوین پرداخته شده که بر استانداردسازی گرمایش مدارس با بخاری های پرخطر در دو ماه پایانی سال تاکید کرده و گفته است از هر محل اعتباری که امکان دارد این کار باید انجام شود.
سخنان مسئول مرکز مدیریت راهبردی کشاورزی قزوین در خصوص دشت قزوین از دیگر مطالب این شماره ولایت است که گفته افزایش بارش ها، شرایط بحرانی دشت قزوین را عادی نمی کند.
این نشریه در مطلب دیگری همچنین به نقل از سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نوشته است موازی کاری و یا گم شدن در سیکل های اداری نخبگان را ناامید می کند و با توجه به اینکه تکنولوژی بسیار سریع تغییر می کند، بنابراین ایده های نو جایگزین آن می شود.
افزایش پنج برابری تولید گوشت مرغ در قزوین به نقل از رییس سازمان جهاد کشاورزی، برگزاری نمایشگاه چینی و ملزومات آشپزخانه، نظارت بر عملکرد مالی شهرداری ها و دهیاری ها به نقل از مدیرکل بازرسی استانداری و همچنین سخنان رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار با تیتر 'صادرات بار دیگر قیمت گوجه را در بازار بالا برد' از دیگر عناوین این شماره ولایت است.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمد حسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.