به گزارش ایرنا حکمت الله داودی شنبه شب در نشست صحن علنی پارلمان محلی قزوین افزود: سبزه میدان به همراه دولتخانه و چهلستون هسته مرکزی شهر را تشکیل می دهند و رویکرد اجتماع محور حاکم بر طرح می ‌تواند بسیاری از مسایل و چالش های اجتماعی و فرهنگی آن را حل کند.
وی در ادامه با تقدیر از تلاش های معاونت خدمات شهری شهرداری در بارش برف اخیر اضافه کرد: این معاونت به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان باید قبل از بارندگی و آبگرفتگی معابر تمهیدات لازم را پیش بینی کند تا شهروندان متضرر نشوند.
این عضو شورای شهر قزوین از کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر خواست در سریع ترین زمان ممکن نشستی را با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری و دستگاه های خدمات رسان استان برگزار کرده و شرح وظایف و نواقص موجود را در این خصوص مشخص کند.
داودی ادامه داد: با توجه به اینکه احتمال بارش ها در روزهای آینده نیز وجود دارد تامین بخشی از تجهیزات برای رفع آبگرفتگی معابر در اولویت شهرداری قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به ضرورت تامین زیرساخت ها برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر، پیشنهاد می شود نیازهای این حوزه شناسایی شده و تامین اعتبار آنها در بودجه سال آینده شهرداری لحاظ شود.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.